El CIEL de les grans transformacions, les petites i les no tan petites

 El CIEL de les grans transformacions, les petites i les no tan petites 

Juliol de el 21 

cerquem idees per millorar el que no es fa i transformar el que no es pot fer pitjor, les compartim per cooperar  



La Gran Cruïlla, em trobo davant d’una gran cruilla , més que una , es un conjunt de cruilles que em porten a mes cruïlles i cada dia que passa cruilles que neixen. en tot moment cerco un fil o uns fils conductors  que d’una vegada , em facilitin  alinear, posar en ordre, prioritzar ,  algunes de les coses que fa anys que vinc somiant despert  .

És el que em  deia a mi mateix a tocar de les tres del 21 de Juliol , a ple estiu del 21, estas davant una multi cruïlla i has de decidir els destins que vols assolir si vols agafar el teu futur per les banyes, Ho saps oi ? 

Vaig recordar aquell home que vaig conèixer , l’Andreu Campanario Ponga. Recordo que era un home que s’havia fet a ell mateix, que , en els seus temps havia estat un pioner en l’impuls i creació de la industria del Software i els serveis d’informàtica a Europa. 


Comentarios

  1. Aquí ja no és posen més ous per beneficiar als les manguis

    Les gallines han dit que s'ha acabat

    Que amiguinyos val però els ous per el que valen

    ResponderEliminar

Publicar un comentario